NHỮNG NGUYÊN TẮC TRONG ĐỊNH GIÁ SẢN PHẨM THỎA MÃN NGƯỜI DÙNG

0

Hóa giải những “truyền thuyết” về định giá và bí quyết định giá dựa trên khả năng chi trả của khách hàng

Với Những nguyên tắc định giá sản phẩm thỏa mãn người dùng, bạn có thể “bán nước đá cho người Eskimo”!

ĐVT
Cuộn

0

Add to cart
Buy Now
  • Size Guide

    Size Guide

    SIZE CHEST WAIST HIPS
    XS 34 28 34
    S 36 30 36
    M 38 32 38
    L 40 34 40
    XL 42 36 42
    2XL 44 38 44
  • Delivery Return

    Delivery

    We ship to all 50 states, Washington DC. All orders are shipped with a UPS tracking number. Always free shipping for orders over US $200. During sale periods and promotions the delivery time may be longer than normal.

    Return

    Urna will accept exchanges and returns of unworn and unwashed garments within 30 days of the date of purchase (14 days during the sales period), on presentation of the original till receipt at any store where the corresponding collection is available within the country of purchase.

    Your return will usually be processed within a week to a week and a half. We’ll send you a Return Notification email to notify you once the return has been completed.
    Please allow 1-3 business days for refunds to be received to the original form of payment once the return has been processed.

    Help

    • Give us a shout if you have any other questions and/or concerns.
    • Email: contact@mydomain.com
    • Phone: +1 (23) 456 789
  • Ask a Question

Guaranteed Safe Checkout

Free

Worldwide Shopping

100%

Guaranteed Satisfaction

30 Day

Guaranteed Money Back

Những Nguyên Tắc Trong Định Giá Sản Phẩm Thỏa Mãn Người Dùng

 

Hóa giải những “truyền thuyết” về định giá và bí quyết định giá dựa trên khả năng chi trả của khách hàng

Với Những nguyên tắc định giá sản phẩm thỏa mãn người dùng, bạn có thể “bán nước đá cho người Eskimo”!

 

Tại sao vậy?

Vì cuốn sách này sẽ trình bày rõ ràng, ngắn gọn về cách đặt giá bán tối ưu cho sản phẩm của công ty bạn, thiết lập chức năng định giá chất lượng cao nhờ sử dụng các mô hình dễ hiểu.

Vì tác giả không quên đưa ra những ví dụ thực tiễn về việc Google, LinkedIn, Apple, BMW, Gillette và các công ty thành công khác đạt được lợi nhuận cao nhờ triển khai các chiến lược giá tối ưu hóa như thế nào, hay phân tích cách CEO của General Electric xem xét những thiếu sót về giá cả của công ty này ra sao.

Vì cuốn sách cũng đập tan mặc định ăn sâu bén rễ trong giới khởi nghiệp từ xưa đến nay rằng họ luôn có thể nắm chắc thành công nếu có trong tay một sản phẩm sáng tạo và biết cách bán chúng tới phân khúc khách hàng mục tiêu.

Vì bức màn bí mật bao phủ chức năng định giá bấy lâu nay sẽ được vén lên, để bạn có cơ hội hiểu sâu biết thấu về Nghệ thuật Định giá, Khoa học Định giá và cả Thực thi Định giá, từ đó cải thiện lợi nhuận của tổ chức ngay lập tức!

ĐVT

Cuộn

Đánh giá

Chưa có đánh giá nào.

Hãy là người đầu tiên nhận xét “NHỮNG NGUYÊN TẮC TRONG ĐỊNH GIÁ SẢN PHẨM THỎA MÃN NGƯỜI DÙNG”
Review now to get coupon!

Email của bạn sẽ không được hiển thị công khai. Các trường bắt buộc được đánh dấu *

Shipping Details

  • Please pay more attention to your order address which MUST MATCH your shipping address. (If you’re from Russia, Please leave your full name. It is very important)
  • Items will be shipped within 3 business days after payment.
  • Please check items when delivered, if damaged, please kindly accept it and contact us immediately.  We will make a confirmation and resend you a new one.

 

Shipping By Shipping Cost Estimated Delivery Time Tracking Information
Thembay Express Free Shipping 12-20 days Not available
LEX $20.00 - $50.00 04-12 days Available
Lorem Ex $26.00 - $70.00 03-17 days Available

Packaging Details

  • Unit Type: piece
  • Package Size: 25cm x 32cm x 5cm (9.84in x 12.60in x 1.97in)
  • Package Weight: 0.56kg (1.23lb.)